Telekom Romania anunta castigatorii editiei 2015 a proiectului Teimplici.ro


• 133 de ONG-uri au inscris proiecte pe platforma Teimplici.ro;
• 10 ONG-uri au fost desemnate castigatoare, in urma sustinerii proiectelor in fata juriului.

Telekom Romania anunta proiectele castigatoare ale editiei 2015 a programului Teimplici.ro. In urma evaluarii de catre juriu si in conformitate cu regulamentul concursului, au fost selectate 10 proiecte care vor beneficia de fonduri totale de 70.000 de Euro din partea companiei in cursul anului 2016.

Aflat la a doua editie, proiectul Teimplici.ro si-a propus anul acesta sa identifice proiecte implementate in comunitati cu ajutorul noilor tehnologii informatice in domeniile educatie, sanatate, mediu, inovatie, dezvoltare si protectie sociala.

„Le multumim tuturor organizatiilor care au inscris proiecte la editia din acest an a programului Teimplici.ro, juriului care a avut sarcina dificila de a alege 10 castigatori, precum si celor care ne-au sustinut si cred in initiativa noastra. Proiectele castigatoare sunt din domenii diverse si, prin initiativele pe care le propun, pot sustine in total aproape 250.000 de beneficiari. Ne dorim ca platforma Teimplici.ro sa creasca de la an la an si sa reuneasca un numar tot mai mare de ONG-uri, in folosul comunitatilor”, a spus Ruxandra Voda, Director Comunicare al grupului de companii Telekom Romania.

Proiectele castigatoare din acest an sunt:

1. ALERT – Campanie de prevenire a pierderilor de vieti omenesti in urma unui cutremur de intensitate ridicata al Asociatiei Centrul Roman pentru Inovatie in Dezvoltare Locala (CRIDL). Proiectul urmareste sa previna pierderea de vieti omenesti in urma unui cutremur de intensitate ridicata, mobilizand puterea de generare de informatii de catre cetateni, prin platforme colaborative online, pentru a creste gradul de constientizare asupra pericolului si a mobiliza fonduri si implicare din partea sectorului public. Asociatia va dezvolta o platforma de crowd sourcing de informatii culese de cetateni si voluntari cu privire la cladirile aflate cu risc seismic din Bucuresti. Cititi mai multe.
2. Copiii scriu, noi raspundem al Asociatiei Telefonul Copilului. Proiectul consta in dezvoltarea unei platformei online de consiliere, disponibila 7 zile din 7, 24 de ore din 24, care sa asigure copiilor stabilizare psiho-emotionala, consiliere psiho-sociala si facilitarea interventiei institutiilor abilitate in situatiile grave de incalcare a drepturilor copiilor. Mai multe detalii despre proiect aici.
3. E-Scoala de spital, propus de Asociatia P.A.V.E.L. Scopul proiectului "E-Scoala de spital" este de a crea o platforma online (e-scoaladespital.ro) pentru a imbunatati calitatea procesului educational prin promovarea accesului copiilor cu boli somatice grave si cu nevoi educationale speciale la forme de educatie formala si informala adaptate. Mai multe detalii.
4. Edulier – Sala Digitala interactiva pentru copiii cu dificultati de invatare, inscris de Asociatia EDULIER. Proiectul isi propune sa ajute copiii cu dislexie, atat in faza de diagnostic, cat si in cea de instruire si recuperare (prin ateliere de invatare interactiva, tactica, cu facilitare grafica, cu implicarea copiilor in mod pozitiv si activ). Sala digitala interactiva poate fi replicata la nivelul oricarei unitati de invatamant ce lucreaza cu copii cu cerinte educationale speciale (CES), incluzand atat copii cu dificultati de invatare, precum si copii cu ADHD, autism, depresie, sindrom DOWN. Mai multe detalii despre proiect aici.
5. Mai aproape de natura si oamenii locului prin experiente emotionale in Centrul de vizitare Colinele Transilvaniei al Asociatiei WWF Programul Dunare Carpati. Proiectul are ca obiectiv elaborarea unei aplicatii interactive care va permite descarcarea de informatii pe device-urile mobile ale turistilor, precum harti, trasee de drumetie sau bicicleta, date de contact, calendar de evenimente si va oferi un sistem de feedback prin care turistii pot transmite o parte din experienta lor prin fotografiile pe care le fac in timpul calatoriei, planificarea personalizata a traseului in functie de interesele fiecarui vizitator. Mai multe informatii.
6. MERCI la sat, un proiect propus de Merci Charity Boutique. Obiectivul proiectului este crearea unui laborator de informatica cu acces la internet si softuri educationale pentru scolile din satele Cund si Bahnea din judetul Mures, unde invata 140 de copii din clasele 0-VIII. Mai multe informatii despre proiect.
7. Mobile START Internship al Asociatiei Junior Achievement Romania, un parteneriat educational initiat de asociatii de afaceri, ambasade, companii multinationale si sprijinit de Guvernul Romaniei, universitati si asociatii studentesti, care are ca obiectiv sa stimuleze tinerii sa acceseze programe de internship si consiliere in cariera, facilitand interactiunile dintre acestia si organizatiile/entitatile care ofera programe de practica si traininguri, prin intermediul unei platforme mobile web, accesibile, rapide. Detalii despre proiect.
8. Galantom de ziua ta/Daruieste ziua ta, propus de Envision Romania. Proiectul isi propune constructia unui micro-site pe domeniul platformei galantom.ro, prin care utilizatorii pot ca de ziua lor sa-si indemne prietenii sa doneze catre un proiect social banii pe care acestia i-ar fi cheltuit pentru cadouri. Detalii aici.
9. Green Living, inscris de Asociatia MaiMultVerde, consta in realizarea aplicatiei Green Living - 365 de moduri in care poti avea un stil de viata sustenabil, care ofera utilizatorilor sugestii de actiuni concrete prin care acestia pot contribui la adoptarea unui stil de viata verde sustenabil si monitorizarea acestor actiuni, iar, la finalul anului, generarea unui bilant care va determina cat de verde / sustenabil este utilizatorul. Mai multe detalii.
10. Resurse educationale online pentru profesori si scoli al Fundatiei Noi Orizonturi. Scopul proiectului este dezvoltarea unor instrumente digitale moderne pentru profesorii care doresc sa se implice in activitati extracurriculare ce dezvolta abilitati de viata in randul tinerilor, complementare competentelor dobandite in scoala. Mai multe detalii aici.

***
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piata, Telekom Romania ofera pachete integrate de servicii fix-mobil intr-o forma simplificata, adresate atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor companii. MagentaONE inseamna un singur loc pentru toate serviciile de comunicatii necesare: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Clientii beneficiaza astfel de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolideaza pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru companiile din Romania, indiferent de dimensiunea lor.

La sfarsitul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienti au ales pachetele integrate de la Telekom Romania si au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.

Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii IT&C pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in peste 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.