inventeaza.ro recruteaza!

Asociatia Centrul de Creatie Tehnica pentru Tineret (inventeaza.ro) recruteaza!

Vrei sa dobandesti experienta in cadrul unui ONG? Vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara si entuziasta? Ai nevoie de un loc in care sa iti faci modulul de practica solicitat de facultate?

Alatura-te echipei inventeaza.ro si trimite-ne acum CV-ul tau impreuna cu scrisoarea de motivatie la adresa [email protected].

Iti punem la dispozitie resursele organizatiei si training de initiere in aria pentru care aplici. Vei avea acces la cele mai noi informatii si vei putea sa contribui la dezvoltarea domeniului educational sau tehnic.

Nu iti cerem sa vii la program dar te rugam sa ai acces la mail si disponibilitate atunci cand avem proiecte in derulare!

    Ce cautam?

  • Formator robotica si electronica
  • Responsabil administrativ
  • Responsabil mentenanta spatiu de lucru
  • Consilier pe probleme juridice
  • Grafician
  • Asistenti workshop-uri in-house si open
  • Responsabili comunicare si PR
  • Asistenti marketing
  • Echipa fundraising
  • Asistenti proiecte cercetare&dezvoltare

Mai jos este o scurta descriere a responsabilitatilor pentru fiecare pozitie:

    Formator robotica si electronica:

  • Intocmeste si gestioneaza documentele legate de cursul pe care il livreaza;
  • Tine evidenta elevilor participanti la curs;
  • Realizeaza programa cursului;
  • Gestioneaza relatia cu elevii, parintii cursantilor si Manager-ul de Proiect;
  • Livreaza cursul de ROBOTICA SI ELECTRONICA PENTRU COPII;
  • Se asigura de buna desfasurare a cursului de ROBOTICA SI ELECTRONICA PENTRU COPII.

MUST:

  • Cunostinte PC;
  • Cunostinte de electronica, mecanica, robotica si programare;
  • Inclinatii spre pedagogie;
  • Disponibilitate 10 ore saptamanal, la alegere;
  • Rabdare si limbaj adecvat :).

    Responsabil administrativ:

  • Intocmeste si gestioneaza documentele administrative interne si externe ale ONG-ului;
  • Arhiveaza, indosarieaza si tine evidenta documentelor;
  • Coordoneaza emiterea si plata facturilor de catre ONG;
  • Tine evidenta voluntarilor din ONG;
  • Intocmeste baza de date a ONG-ului.

    Responsabil mentenanta spatiu de lucru:

  • Realizeaza inventarul echipamentelor din spatiu de lucru;
  • Tine evidenta materialelor si consumabilelor;
  • Anunta Consiliul Director cu privire la necesarul de material;
  • Este responsabil de mentenanta spatiului de lucru;
  • Se asigura ca membrii asociatiei respecta regulamentul de ordine interioara privind functionarea echipamentelor si securitatea muncii.

    Consilier pe probleme juridice:

  • Responsabil de intocmirea si verificarea documentelor juridice (contracte, parteneriate, acorduri de confidentialitate etc.);

    Grafician:

  • Responsabil realizare materiale promotionale conform regulilor de identitate ale organizatiei: banner-e, machete grafica (brosuri, afise etc.), diplome etc.;
  • Capabil sa lucreze in programe de specialitate;

    Asistenti workshop-uri in-house si open:

  • Contacteaza cursantii si se ocupa de procesul de inregistrare a acestora;
  • Elaboreaza si actualizeaza baza de date cursanti;
  • Gestioneaza relatia cu cursantii pe parcursul desfasurarii workshop-ului si ulterior (follow-up);
  • Colaboreaza cu trainerii, responsabilii de la departamentul logistic si organizatia-beneficiar (in cazul cursurilor in-house) pentru a asigura desfasurarea workshop-urilor in conditii optime.

    Responsabili comunicare si PR:

  • Gestioneaza comunicarea externa a organizatiei cu o serie de entitati, precum: facultatile si liceele/scolile generale cu care organizatia desfasoara proiecte; asociatii/ong-uri/fundatii partenere; media partenere;
  • Gestioneaza comunicarea interna a organizatiei: asigura fluxul informational la nivel inter si intra-departamental;
  • Realizeaza materiale de presa pentru diseminarea ulterioara pe canalele de comunicare ale organizatiei si ale organizatiilor partenere: comunicate de presa, stiri;
  • Face monitorizare de presa, pentru a urmari aparitiile media ale organizatiei si a determina impactul acestora asupra vizibilitatii si notorietatii organizatiei.

    Asistenti marketing:

  • Realizeaza prezentari ale organizatiei sau ale proiectelor acesteia pentru/in cadrul intalnirilor cu potentiali parteneri/sponsori;
  • Prospecteaza piata pentru a identifica noi modalitati si oportunitati de promovare: de exemplu, identifica evenimente din domeniul tehnic/educational in cadrul carora organizatia ar putea sa participle;
  • Gestioneaza participarea organizatiei in cadrul diverselor evenimente;
  • Colaboreaza cu responsabilii de comunicare si pr, precum si cu graficianul in materie de: creare de content pentru site/gestionarea conturilor de retele sociale, realizarea materialelor de promovare, coordonarea distributiei materialelor de promovare, planificarea si implementarea campaniilor de promovare ale organizatiei/proiectelor derulate de organizatie.

    Echipa fundraising:

  • Realizeaza bugetele proiectelor alaturi de membrii Consiliului Director;
  • Contacteaza persoane fizice si juridice cu scopul de a obtine finantare pentru proiecte;
  • Deruleaza campanii de fundraising impreuna cu echipa de marketing;
  • Stabileste si participa la intalniri cu membrii organizatilor pe care le contacteaza;
  • Colaboreaza cu echipa de marketing in materie de implementare a campaniilor derulate de organizatie.

    Asistenti proiecte cercetare&dezvoltare*

  • Responsabil de activitatile de cercetare & dezvoltare din cadrul proiectului in care este implicat;
  • Se implica activ in proiectele organizatiei si propune proiecte noi care pot fi implementate atat in organizatie cat si in afara acesteia;
  • Identifica oporunitati de dezvoltare a organizatiei in domeniul tehnic.

* pentru aceasta pozitie sunt necesare cunostinte sau studii in domeniul tehnic.

Pentru mai multe informatii despre Centrul de Creatie Tehnica pentru Tineret, va rugam sa vizitati www.inventeaza.ro.